Wiadomości z Pyskowic

Cola zawojowała świat

  • Dodano: 2015-07-28 11:15

Nie da się ukryć, że Coca-Cola jest jedną z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie. Należy ona do The Coca-Cola Company i stała się symbolem amerykańskiego stylu życia. Jej oryginalna receptura została stworzona w 1986 roku przez farmaceutę mieszkającego w Atlancie. Dzięki zainteresowaniu napojem przedsiębiorcy, który zarejestrował i wypromował markę, już na początku XX wieku napój był już prawdziwym hitem, a w 1906 roku zaczęło sprzedawać go zaczęto także poza granicami USA. Napój w puszkach pojawił się w 1955 roku, a rok 1978 był szczególny dla mieszkańców Chińskiej Republiki Ludowej, ponieważ to właśnie wtedy tamtejsze władze dopuściły słynny napój do sprzedaży.

W Polsce napój można kupić w kilku wariantach. Najbardziej popularna jest jej klasyczna wersja, a także Ligt i Zero, które są chętnie kupowane przez osoby na diecie. Mamy też możliwość zakupienia Cherry Coke i Coca-Coli o smaku waniliowym. Interesującą nowością jest też wariant Life z dodatkiem stewii, która zastępuje cukier. Zagranicą można spróbować tego napoju bez kofeiny, a także z dodatkiem pomarańczy, limonki czy cytryny.

O sukcesie koncernu z pewnością przesądza to, że osoby odpowiedzialne za firmowy marketing doskonale zdają sobie sprawę, że produkt powinien spełniać oczekiwania konsumentów z różnych krajów. Hasła reklamowe marki trafiają w oczekiwania każdego człowieka, tak, aby popularny gazowany napój kojarzył on ze szczęściem i przyjemnością. Trzeba jednak mieć na uwadze, że napój ma dotrzeć do konkretnego konsumenta, dlatego firma śmiało angażuje się między innymi w lokalne problemy mieszkańców poszczególnych regionów świata.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Pyskowice.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.