Dodano:
Czas czytania: 1 min.

Trwa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach

W ostatnich dniach grudnia 2021 r., w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach, rozpoczął się remont obejmujący m.in. pomieszczenia Urzędu Stanu Cywilnego.

Remont w Urzędzie Miasta

Celem trwającej modernizacji jest przede wszystkim dostosowanie pomieszczeń do osób ze szczególnymi potrzebami i podniesienie standardu pomieszczeń poprzez wymianę stolarki drzwiowej, odmalowanie ścian i wymianę posadzek. Poszerzenie otworów drzwiowych czy stworzenie odpowiedniej wielkości pola manewrowego to tylko niektóre z wprowadzanych rozwiązań.

Zakończenie prac nastąpi w kwietniu 2022 roku. Wykonawcą prac jest Med Investment Group Sp.z o.o. z Tarnowskich Gór. Wartość umowy to 294 748,60 złotych.

– Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość. W miarę możliwości prosimy o wcześniejsze umawianie się telefoniczne z pracownikami urzędu w celu załatwienia sprawy – czytamy w komunikacie Urzędu Miejskiego w Pyskowicach.

Autor / Źródło
Wioletta Baborska / UM Pyskowice

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe