W ostatnich dniach grudnia 2021 r., w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach, rozpoczął się remont obejmujący m.in. pomieszczenia Urzędu Stanu Cywilnego.
Remont w Urzędzie Miasta
Celem trwającej modernizacji jest przede wszystkim dostosowanie pomieszczeń do osób ze szczególnymi potrzebami i podniesienie standardu pomieszczeń poprzez wymianę stolarki drzwiowej, odmalowanie ścian i wymianę posadzek. Poszerzenie otworów drzwiowych czy stworzenie odpowiedniej wielkości pola manewrowego to tylko niektóre z wprowadzanych rozwiązań.
Zakończenie prac nastąpi w kwietniu 2022 roku. Wykonawcą prac jest Med Investment Group Sp.z o.o. z Tarnowskich Gór. Wartość umowy to 294 748,60 złotych.
- Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość. W miarę możliwości prosimy o wcześniejsze umawianie się telefoniczne z pracownikami urzędu w celu załatwienia sprawy - czytamy w komunikacie Urzędu Miejskiego w Pyskowicach.